Een klacht melden
Bij ALRO CV
Service doen we er alles aan om u op correcte wijze van dienst te zijn en voeren
onze werkzaamheden dan ook met de grootste zorg uit, we zijn dan ook pas
tevreden als u tevreden bent. We plannen
onze onderhoudsafspraken dan ook vrij ruim (maximaal 8 onderhoudsafspraken op
een dag) in tegenstelling tot veel andere installatiebedrijven die vaak tot 16
afspraken op een dag plannen. Echter kan
het natuurlijk “ondanks alle zorg” die wij aan onze klanten en hun installatie
besteden dat er iets niet geheel naar uw zin is, of dat er toch van uw kant
opmerkingen zijn. In dat geval vernemen we dat natuurlijk graag van u, zodat we het een en ander indien nodig kunnen corrigeren. U kunt via
onze "contact link" rechts boven aan de pagina een e-mail aan ons sturen en als
onderwerp uw keuze aangeven. Wij nemen daarna dan contact met u op om het
probleem op te lossen. Heeft u goede
ervaringen met ons dan zijn we u ook zeer erkentelijk als u dit meld want ook
deze meldingen zijn voor ons van belang om een goed zicht te verkrijgen over
hoe de klant over ons denkt.
|
Welkom! U zit op een text invoeg pagina van Alro CV Service, gebruik de link hieronder om naar de complete website te gaan! Dank u.