Een klacht melden

Bij ALRO CV Service doen we er alles aan om u op correcte wijze van dienst te zijn en voeren onze werkzaamheden dan ook met de grootste zorg uit, we zijn dan ook pas tevreden als u tevreden bent.

We plannen onze onderhoudsafspraken dan ook vrij ruim (maximaal 8 onderhoudsafspraken op een dag) in tegenstelling tot veel andere installatiebedrijven die vaak tot 16 afspraken op een dag plannen.

Echter kan het natuurlijk “ondanks alle zorg” die wij aan onze klanten en hun installatie besteden dat er iets niet geheel naar uw zin is, of dat er toch van uw kant opmerkingen zijn.

In dat geval vernemen we dat natuurlijk graag van u, zodat we het een en ander indien nodig kunnen corrigeren.

U kunt via onze "contact link" rechts boven aan de pagina een e-mail aan ons sturen en als onderwerp uw keuze aangeven. Wij nemen daarna dan contact met u op om het probleem op te lossen.

Heeft u goede ervaringen met ons dan zijn we u ook zeer erkentelijk als u dit meld want ook deze meldingen zijn voor ons van belang om een goed zicht te verkrijgen over hoe de klant over ons denkt.

 

 Welkom! U zit op een text invoeg pagina van Alro CV Service, gebruik de link hieronder om naar de complete website te gaan! Dank u.

Ga naar de hoofdsite van ALRO CV Service!